Әлейхан Бөкейхан « Аңыз адам» атты қалалық эссе байқауына қатысқан
9 Ә сынып оқушысы РУСЛАНОВА АЛИЯ жүлделі 3 орынды иеленді
Тәуелсіздіктің 30 жылдығына, Ыбрай Алтынсариннің 180 арналған «Мұрагер» облыстық ғылыми жобаға қатысып, «Ұлы ағартушыға ұрпақ алғысы» атты тақырыпта зерттеу жүгізіп, өз жұмысын облыстық деңгейде қорғаған 9 Ә сынып оқушысы НҰРЖАНОВ ДУЛАТ жүлделі 2 орынды иеленді
Бұл суретте білімге құштар, дарынды жеке тұлға, алғыр да зерек бала 6ә сынып оқушысы КЕҢЕС МҰҚАҒАЛИ
Дарынды шәкірт Ұлы Абайдың көптеген өлеңдерін жатқа біледі. Ол қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен қалалық негізгі пәндер олимпиадасына қатысып, жүлделі 3 орынды иеленді
Тіл үйрену үшін қажеттілік не мәжбүрлік емес, шынайы қызығушылық болуы маңызды. Тілдің қадір-қасиетін арттырып, өзге тілдің бәрін біліп, өз тілімізді құрметтеуді насихаттайтын атаулы мереке құрметіне дәстүрлі түрде жыл сайын Рудный қаласы №13 орта мектебінің қабырғасында, Қазақстан Республикасы халықтарының тіл мерекесіне арналған қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің пәндік апталығы өтті.
Мақсаты: еліміздің болашағы- жастардың мемлекеттік тілді кеңінен қол-да¬нуын насихаттау, тіл – тату¬лықтың, достықтың тетігі, тәр¬биенің көзі, халықты бі¬ріктірудің маңызды факторы екенін өскелең ұрпаққа ұғын¬дыру, өйткені, бүгінгі ұрпақ көзі ашық, ғылымға, білімге, өнерге құмар.
Тіл мерекесіне арналған әр түрлі шаралар жүзеге асты. Аптаның жоспарланған іс-шараларын орындалуына ұстаздар мен оқушылар белсенді ат салысты.
Аталмыш апталық аясында бекітілген жоспар бойынша мектебіміздің тіл мамандары Қазақстан Республикасында тұратын барша халықтың тілін, мәдениетін, салт-дәстүрін қорғауға және дамытуға бағытталған түрлі іс-шаралардың өтуіне белсене ат салысты.Ұстаздар қауымының басты міндеті-шәкірттерін білім нәрімен сусындатып, болашақ ұрпаққа ұлағатты тәрбие беру боп келеді.
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері Бисенәлиева Г.Ш. және Дүйсенбі К.И. 5-8 сынып оқушылары арасында «Абайды оқы-таңырқа!» атты зияткерлік сайыс ұйымдастырды. Сайыс күнделікті «Абай ауылында» өткізіліп тұрды. Абай – халқымыздың жазба әдебиетінің негізін қалаушы ұлы ақыны, ойшыл да сыншыл данышпаны. Қазақ әдебиетіне кіргізген жаналығы да көп. Ұлы ғалым М. Әуезов Абайды: «Қазақтың классик әдебиетінің атасы, қазақ поэзиясының күн шуақты асқар биігі», -деп бағалаған. Абай – қазақтағы суретті, сұлу сөздің атасы; тереңге сырлы, кең мағыналы кестелі өлеңнің атасы. Қазақ өлеңіне үлгі, өрнек берген, түрін көбейтіп, қалыбын молайтқан – Абай. Ол қазақтың ішінен оқушы тапқан. Әдебиетке, өлең –жырға бұрыннан орнаған теріс пікір, теріс ұғымның бәрін жоғалтып, жұрттың ойын тәрбиелеген. Бұдан соңғы бір үлкен қызметі – қырдағы қалың қазаққа Европа мәдениетінің есігін ашқан. Оқушылар көптеген мәліметтер жинақтап, викторина сұрақтарына қазақ, ағылшын, орыс тілдерінде жауап беріп, жақын таныса білді. Оқушылар тілге қызығушылықтарын білдіріп, зор ықыласпен белсене қатысты.
Жоғары сынып мұғалімі Мадьярова А.Т. «Абайдың қара сөздері сөйлейді» атты пікірталас өткізді. Абайдың көркемдік, әлеуметтік гуманистік және дінге көзқарастары терең білінген еңбегі - қара сөздері. Абайдың қара сөздері - ұлы ақынның сөз өнеріндегі көркемдік қуатын, философиядағы даналық дүниетанымын даралап көрсететін классикалық стильде жазылған прозалық шығармасы. Қазақ тілі мен әдебиеті пәннен алған білімдерін ортаға сала отырып, сайысты. Отанға деген сүйіспеншіліктерін, отбасына қамқорлық ете білу, мәдени көзқарастарын дұрыс жолға қоюға ықпал ететін тақырыптарды талқылауда белсенділік танытты.
6 сынып оқушыларымен қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Есентемірова Базаргүл Төлеуқызы Алтынсариннің «Әке мен бала» атты тәрбиелік мәні бар шығармасының қойылымын ұсынды. Ыбырай әңгімелері өз заманының келелі мәселелерін қамтиды. Оның шығармалары жас ұрпақты мейірімділікке, адалдыққа, ізеттілікке, ақылдылық пен білімділікке, ізгі қасиеттерді үйретуге шақырады. Оқушылар белсене қатысып, қазақ тілінде өте жоғары деңгейде сөйлетіңдерін көрсете білді.
Өздері қорытынды түйін жасап: Әке мен ана –баланы өмірге әкелетін, асырап сақтайтын қамқоршысы, баланы жақсы мінез-құлыққа тәрбиелейтін бас ұстазы екеніне көздері жетті. Қазақ тілі пәнінің мұғалімдері Мусина Д.Т. мен Садыкова А.С. «Кел, балалар, оқылық!» атты шығармашылық іс-шара 7 сынып оқушыларымен «Ыбырай ауылына» саяхат жасады. Мақсаты: ақынның өмірі мен шығармашылығын таныту, ақындық талантын шәкірт жүрегіне ұялату, поэзияға деген қызығушылығын арттыру, өлеңдерін мәнерлеп оқуға дағдыландыру, өлеңдерінің тәрбиелік мәнін түсіндіру. Оқушылардың өлеңге деген ынтасын, көркем сөз оқу шеберлігін арттыру, ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру, Отанды сүюге, адамгершілікке, өлеңді, өнерді, сезімді бағалауға тәрбиелеу. Ыбырай Алтынсарин –қазақ халқынан шыққан халық ағартушыларының бірі,қазақ балалар әдебиетінің атасы, заманының ірі қоғам қайраткері, тұңғыш педагог жазушы, қазақ балалары үшін дүниелік ғылымдар негізін оқытатын тұңғыш қазақ мектебін ашушы. Қазақ елін қараңғылық бұғауынан алып шығып, көзін ашып, көкірегін оятуды көздеген халық қамқоршысы.
«Тіл шеберлігі» атты бинго сайысы бастауыш 3-4 сынып оқушылары арасында қазақ тілі мұғалімдері Тиянақова К.А. және Ниязбаева Б. Б. ұйымдастыруымен өтті. Негізгі мақсаты оқушылардың білім деңгейін жоғарлату, қазақ тіліне деген қызығушылығын арттыру, тілді үйренуге құлшыныстарын ояту, ауызекі сөйлеу қабілеттерін ұштау, шығармашылық белсенділігін дамыту.Оқушылар тақпақтарды жатқа айтып өз ара сайысты.
Негізгі іс-шаралар жоғары деңгейде өткізіліп, ұстаздардың өз мамандықтарына сай шеберліктері көріне білді.Тіл мерекесіне арналған апталықтың жоғары деңгейінде өтілуіне барлық сынып оқушылары атсалысты. Жеңімпаз топтар, сынып оқушылары мақтау қағаздарымен марапатталды.
Бисенәлиева Г.Ш., қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
Нұр-Сұлтан қаласындағы «Bilim-orkenieti» ұлттық инновациялық ғылыми-зерттеу орталығы ҚР Тәуелсіздігінің 30 жылдық мерейтойына орай Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың «Тәуелсіздік бәрінен қымбат» атты бағдарламалық мақаласын педагогтері мен білім алушылардың арасында кеңінен насихаттау мақсатында өткен «Білімді ұрпақ-тәуелсіздігіміздің тірегі» атты республикалық эссе байқауына қазақ тілі мен әдебиет мұғалімі Есентемірова Базаргүл Төлеуқызы 5 «А» сынып оқушысы Бакирова Любаны қатысырып жеңімпаз аттандырғаны үшін марапатталды. Оқушының шығармасы үздік эсселер кітап жинағына енгізілді.
Есентемірова Базаргүл Төлеуқызы Ыбырай Алтынсаринның 180 жылдығына арналған «Ұлы даланың дара ұстазы» атты республикалық қашықтық олимпиадасы қатысып екінші орынға ие болды. Базаргүл Төлеуқызы «Абырой» интеллектуалды білім порталы ұйымдастырған Республикалық «Үздік сыныптан тыс іс-шара» байқауына қатысып,жүлделі бірінші орынға ие болды. .
Тіл заңының орындалуын қадағалау, еліміздің болашағы- жастардың мемлекеттік тілді кеңінен қолдануын насихаттау, тіл – татулықтың, достықтың тетігі, тәрбиенің көзі, халықты біріктірудің маңызды факторы екенін өскелең ұрпаққа ұғындыру, мақсатында дәстүрлі түрде жыл сайын №13 орта мектебінің қабырғасында, Қазақстан Республикасы халықтарының тіл мерекесіне арналған қазақ тілі мен әдебиет мұғалімдерінің пәндік апталығы өтеді. Биылғи оқу жылының ерекшелігіне байланысты Тіл мерекесіне арналған әр түрлі шаралар дистанционды форматында,онлайн режимінде жүзеге асып жатыр.Аптаның жоспарланған іс-шараларын орындауында ұстаздар мен оқушылар ат салысуда.
Қыркүйектің жиырма төрті күні 9 «А» сынып оқушыларымен қазақ тілі мен әдебиет мұғалімі Есентемірова Базаргүл Төлеуқызы «Үш тұғырлы тіл-жарқын болашақтың кепілі» атты тнтеллектуалды ойының өткізді. Интеллектуалды ойын 4 бөлімнен тұрды. Оқушылар қазақ тілінен өте жоғары білім көрсетті, оқытып жүрген Валиева Шынар Көбенқызы мен Есентемірова Базаргүл Төлеуқызының еңбегін ақтады.
Өткізілген іс-шараға қазақ тілі мен әдебиет мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігінің жетекшісі Мадьярова Айнұр Төлендіқызы және биология пәні мұғалімі Маленкова Елена Яковлевна қатысты, Әділқазылар қызметінде еңбектерін сіңіріп, әділ баға ұсынды.
Ойынның нәтижесінде «Білгірлер» тобы жеңіске жетті. Оқушылардың барлығы ойынға белсенді қатысты, бірақ сонда да ең үздік ойыншылардың есімдерін атап шыққым келеді. Олар: Куваков Алексей, Зантария Альберт, Кушеров Данияр, Васянина Нина, Ковальчук Иван.
Нұр-Сұлтан қаласындағы «Bilim-orkenieti» ұлттық инновациялық ғылыми-зерттеу орталығы ҚР Тәуелсіздігінің 30 жылдық мерейтойына орай Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың «Тәуелсіздік бәрінен қымбат» атты бағдарламалық мақаласын педагогтері мен білім алушылардың арасында кеңінен насихаттау мақсатында өткен «Білімді ұрпақ-тәуелсіздігіміздің тірегі» атты республикалық эссе байқауын ұйымдастырды.
Бұл сайысқа 5 «А» сынып оқушысы Бакирова Люба қатысып жеңімпаз аттанып, бірінші дәрежелі республикалық дипломмен марапатталды. Оқушының шығармасы үздік эсселер кітап жинағына енгізілді.
Сайысқа дайындаған ұстазы Есентемірова Базаргул Төлеуқызы
Мектепішілік «Зерттеудегі іс — әрекет» атты семинар аясында 5 «Б» сыныбында қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі «Тәуелсіз елдің Астанасы» тақырыбында ашық зерттеу сабағын өткізді. Сабақ барысында білім алушылардың тыңдалым мәтінінің мазмұнын меңгеруін жүзеге асыру үшін мәтін алды, мәтінмен жұмыс, мәтін соңы сияқты кезеңдерде жұмыс түрлерін көрсетті. Оқушылар сабақта топтық, жұптық және жеке жұмыс жасау арқылы нәтижеге қол жеткізді
В рамках внутришкольного семинара «Деятельность в исследовании» в 5 «Б» классе учитель казахского языка и литературы провел открытое исследовательское занятие на тему «Тәуелсіз елдің Астанасы». В ходе урока обучающиеся получили текст для реализации усвоения содержания текста слушания, показали виды работы на таких этапах, как работа с текстом.. Учащиеся добились результатов, работая в группах, парах и индивидуально на уроке. #қазақтілім13
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Тиянакова Камшат Айсиновна Учительская плюс»газетіне «Оқушылармен кері байланыс»атты мақаласын жариялады.Мақалада оқушылармен кері байланысты қалай жасау керек ,өтпелі кезеңде дұрыс жүргізілмесе ,қоғамдық нұқсан тудырудың салдарына әкелуі ықтималдығы туралы айтылады.
Учитель казахского языка и литературы Кульжихан Ибтановна опубликовала в газете»Учительская плюс «статью» на тему «атмосфера сотрудничества в классе».В статье говорится ,что командная работа не только дает учащимся возможность работать вместе, но и способствует сплочению. #қазақтілім13
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Дүйсенбі Күлжиһан Ибтанқызы Учительская плюс»газетіне «Сыныптағы ынтымақтастық атмосфера»атты мақаласын жариялады.Мақалада топтық жұмыс жасау оқушыларға бірігіп жұмыс істеу мүмкіндігін тудырып қана қоймай ,ұйымшылдыққа тәрбиелейтіндігі жайында жазылған.
2023 жылы 04 мамырда сағат 11.00-де Мамыр мерекелері мен Жеңіс күні қарсаңында мектеп қызметкерлері мен 9-11 сыныптар арасында «Еркін ел ұрпағы» атты жалпыұлттық диктант өткізілді.
04 мая 2023 года в 11.00 часов в канун майских праздников и Дня Победы был проведен общенациональный диктант «Еркін ел ұрпағы» среди сотрудников школы и 9-11 классов. #қазақтілім13
28 сәуір айында Қостанай қаласында облыстық деңгейінде 7-8 сыныптары үшін ҚГ Б пәндері бойынша Республикалық олимпиада өтті. 7″А’ сынып оқушысы Бакирова Любовь 1 орынға ие болды. Дайындаған мұғалім: Есентемирова Б.Т.
28 апреля г.Костанай состоялся областной этап Республиканской олимпиады по предметам ОГН для 7-8 классов. Ученица 7″А» класса Бакирова Любовь заняла 1 место. Учитель казахского языка и литературы Есентемирова Б.Т.
18.04.2023жылы 7Ә сынып оқушысы Жумашов Нұржас «Мағжан оқулары» Республикалық ғылыми-шығармашылық конкурсының қалалық кезеңінде «Ақын да бір бала ғой айға ұмтылған» номинациясы бойынша 2 орын иеленді.
Жетекшісі: Жусипова У. А.
18.04.23 жылы мектеп аясында Республикалық “Мағжан оқулары” шығармашылық конкурсының қалалық кезеңі болды. 3 номинация бойынша оқушылар қатысты. Мектебіміздің директоры Валиева Шынар Кобеновнаға, қазақ тілі мұғалімдері Мадярова А.Т., Жусипова Ұ.А., Сабитова Г.Ж.-на ұйымдастырғаны үшін алғыс хат табысталды.
8«Б» сынып оқушысы Михаэлис Ольга қазақ тілі мен әдебиеті 7 — 11 сынып аралығындағы «Жарқын болашақ» Республикалық оқушылар олимпиадасының қалалық кезеңінде «Білгірлер» номинациясында ІІІ орынға ие болған. Оқушы мен қазақ тілі мен әдебиеті Садыкова А. С. құттықтаймыз!
Ученица 8«Б» класса Михаэлис Ольга стала обладательницей ІІІ места в номинации «Білгірлер» в Республиканской олимпиаде по казахскому языку и литературе среди учащихся 7 — 11классов. Поздравляем ученицу и учителя казахского языка и литературы Садыкову А. С. #достижения13
20.03.23 оқу жылы қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі У.А. Жусипова «Рудный қаласы білім бөлімінің Абай атындағы жалпы білім беретін мектебі» КММ базасында «Ахмет Байтұрсынұлы мұрасы:» зерттеу, талдау және насихаттау тақырыбында Республикалық педагогикалық оқуына қатысты. Астана және Рудный қалаларының мұғалімдері өзара тәжірибе алмасып, практикалық түрде бөлісті. Педоқу барысында әдістемелік қоржынымды толықтырдым. Ұлт ұстазы — Ахмет мұрасы шыңдала берсін.
2023 жылы 10 наурызда Қостанай облысының педагогтері үшін Даулетбаев Тобыл Еслямгалиұлы атындағы Х ашық өңірлік ғылыми-практикалық конференция өтті. Мұғалімдер өздерінің озық педагогикалық тәжірибелерімен бөлісті. Қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімі Сабитова Гүлбану Жанайдарқызы “Жағдаятты шешу, талдау арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру” тақырыбында ой бөлісіп келді.
Мағжан Жұмабаевтың 130- жыл толуына орай ақынның шығармашылығына арналған «Ұлы мұра» атты марафон аясында облыстық қашықтық олимпиадасына 5Ә сынып оқушылары белсене қатысты.
В рамках марафона «Ұлы мұра», посвященного творчеству поэта, посвященного 130 — летию Магжана Жумабаева, учащиеся 5Ә класса приняли активное участие в областной дистанционной олимпиаде. #қазақтілім13
Ақпанның 23 күні қаламызда “Рудный қаласы білім бөлімінің Ахмет Байтұрсынұлы атындағы жалпы білім беретін мектебі” КММ-де қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдері үшін “Жаһандық дағды: soft skills, hard skills, эмоционалды интеллект және уәж” тақырыбында облыстық коворкинг өтті. Біздің мектептен қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Сабитова Г.Ж.қатысты. Бұл семинар мұғалімдердің тәжірибе алмасу, кәсіби дамуына үлес қосты. Ұстаздарымызға сәттілік тілей отырып,шығармашылық ізденістер, ғылыми жаңалықтарыңыз арта беруіне тілектеспіз!
Бағыты: «Шеберлік палитрасы»
Педагогикалық идея:
«Интеллект-карта қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың тілдік дағдыларын дамытудың тиімді әдісі ретінде»
Валиева Шинар Кубеновна – басқа ұлт мектебіндегі қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің жоғары санатты мұғалімі.
е-mail.ru shinar_valieva@mail.ru
Қостанай облысы, Рудный қаласы, Парковая көшесі 34,
телефон 8 (71431) 99222, Қостанай облысы білім басқармасының «Рудный қаласы білім бөлімінің №13 жалпы білім беретін мектебі» КММ
Құрметті әріптестер, менің педагогикалық арсеналымда заманауи білім беру технологияларының, пәнді оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдердің бай қоржыны бар. Педагогикалық идеялар фестивалінде есте сақтау әдістемесінің негізін қалаушы британдық психолог Тони Бьюзеннің интеллект-карталарын («ақыл картасы») жасау әдісін қолдану арқылы қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында тілдік дағдыларды дамыту тәжірибесімен бөліскім келеді.
Неліктен мен бұл идеяны өзекті деп санаймын?
Біріншіден, сабақта түпнұсқалық сынып оқушыларының жаңа оқу материалын қалай қабылдағанын, ұсынылған тапсырмаларды орындағанын, диалогқа қатысқанын бақылап, тілдік қабылдаудың жеке траекториясымен оқушылардың танымдық іс-әрекетін белсендіру тәсілін өзгерту қажет деген қорытындыға келдім. Нақты іс-қимыл тетігін әзірлеу үшін мен білім алушылардан кері байланыс жеткіліксіз екенін интуитивті түрде түсіндім.
Екіншіден, өз бақылауларымды тексеру және білім алушылардың субъективті пікірін есепке алу үшін «Мен қазақ тілін қалай оқимын?» тақырыбы бойынша сауалнама жүргізу арқылы іс-әрекетте Зерттеу жүргізу қажеттілігі туындады.
Зерттеу нәтиежесі көрсеткендей, окушыларды тілдік материалды игеру, коммуникативті жайлылық (жеке, жұптық, топтық) және жеке психологиялық мүмкіндіктер бойынша үш топқа бөлуге болады. Тыңдауда және сөйлеуде қиындық көретін жеке окушылар бар, балалардың көпшілігі ұсынылған тапсырмаларды орындауда сәтті, жоғары интеллектуалдық деңгейдегі және шығармашылық сипаттағы тапсырмаларды орындауды қажет ететін балалар тобы анықталды. Осының нәтижесінде, менің оқыту тәжірибемде интеллект-карталар әдістемесін («ақыл карталары») енгізу идеясы пайда болды.
Бастау әрқашан қиын. Интеллект-карталарды құру бойынша алғашқы қадамдар ассоциативті байланыстар орнатуға және өз бетінше шығармашылық жобалар құруға қабілетті ынталы білім алушылармен зерттелген материалды бекіту кезеңінде жасалды. Балалар интеллект-картаны орындау бойынша нұсқаулық алды, онда тақырыптың негізгі тұстарын таңдап, негізгі идеяны бөліп, идеяларға бөліп, өз таңдауын дәлелдеу қажет болды.
«Ақыл картасын» көрсету кезінде оқушылар бөлінген уақыт ішінде барлық идеяларды білдіре алмағандарын атап өтті және үйде интеллект-картасын аяқтауға бастама көтерді. Келесі сабақта қайталау кезеңінде балалар жақсартылған интеллект-картасын ұсынды, онда материал құрылымдалған, қол жетімді түрде ұсынылған, бұл сыныптастардың танымдық белсенділігін арттыруға, тақырыптың жеке компоненттері арасында байланыс орнату арқылы материалды өздері арқылы өткізуге мүмкіндік берді.
Осы сәттен бастап оқушылардың интеллект-карталарын жасауға деген қызығушылығы артты. Оқушылардың реакциясын бақылауды жалғастыра отырып, ол осы процеске шағын топқа қосылуға дайын оқушыны анықтадым.
Осылайша, процесс менің оқыту тәжірибеме енгізілді және жүйелі болды.
Әр оқушыға интеллект-карталарды құру принципі түсінікті болды, олар өз ойларын еркін айтуды және белсенді даму аймағын өзара оқыту арқылы тілдік қарым-қатынасты жақсартуды үйренді.
Жартыжылдықтың соңына қарай, бұл процеске барлық білім алушылар тартылған кезде, шағын топтарда, жұпта жұмыс істей отырып, қолмен (сурет салу) және әртүрлі цифрлық ресурстарды пайдалана отырып, өз интеллект-карталарын жасағысы келетін оқушылар пайда болды. Әр карта көрінетін және өзіндік ерекше болды, баланың танымдық және эмоционалды жағынан туындайтын қиындықтарды уақытында анықтауға және түзетуге мүмкіндік берді.
«Ақыл – картасын» қолдануда тиімділігі қандай болды?
Барлық ғажайып қарапайым:
Теория білімі + практикада қолдану=сәттілік!!!
Направление «Палитра мастерства»
Педагогическая идея:
«Интеллект – карта как эффективный метод развития языковых навыков, обучающихся на уроках казахского языка и литературы».
Валиева Шинар Кубеновна – учитель казахского языка и литературы с неказахским языком обучения, высшая категория.
е-mail.ru shinar_valieva@mail.ru
Костанайская область, город Рудный, улица Парковая, 34,
телефон 8 (71431) 99222, КГУ «Общеобразовательная школа №13 отдела образования города Рудного» Управления образования акимата Костанайской области.
Уважаемые коллеги, в моем педагогическом арсенале богатая копилка современных образовательных технологии, новых подходов в преподавании и обучении предмета. И потому на фестивале педагогических идей хочу поделиться практикой развития языковых навыков на уроках казахского языка и литературы через применение метода создания интеллект – карт («карты ума») британского психолога Тони Бьюзена, родоначальника методики запоминания.
Почему я считаю эту идею актуальной?
Во-первых, наблюдая за тем, как учащиеся аутентичного класса воспринимают новый учебный материал, выполняют предложенные задания, участвуют в диалоге, пришла к выводу, что необходимо изменить подход к активизации познавательной деятельности обучающихся с индивидуальной траекторией языкового восприятия.
Для чего? Для разработки механизма конкретных действий, я интуитивно понимала, что не хватает обратной связи от обучающихся.
Во-вторых, для проверки своих наблюдений и учета субъективного мнения обучающихся, возникла необходимость проведения Исследования в действии посредством анкетирования по теме «Как я изучаю казахский язык?».
Исследование показало, что учащихся можно разделить на три группы по усвоению языкового материала и коммуникативной комфортности (индивидуальная, парная, групповая).
Есть отдельные обучающиеся, которые испытывают затруднения в слушании и говорении, большинство детей успешны при выполнении предлагаемых заданий, выделилась группа детей, испытывающих потребность в выполнений заданий высокоинтеллектуального уровня и творческого характера.
В результате этого у меня и возникла идея, внедрения в практику моего преподавания методики интеллект – карт («карты ума»).
Всегда сложно начать.
Первые шаги по созданию интеллект- карт «карт ума» были сделаны на этапе закрепления изученного материала, с мотивированными учащимися, способными устанавливать логические связи и составлять самостоятельно творческие проекты.
Дети получили инструкцию к выполнению интеллект – карты, где нужно было выбрать ключевые моменты темы, выделить главную идею, под идеи и аргументировать свой выбор. При демонстрации первой интеллект – карты дети отметили, что за отведенное время им не удалось выразить все идеи и проявили инициативу доработать карту дома.
На следующий урок на этапе повторения дети представили улучшенную интеллект – карту, в которой материал был структурирован, доступно изложен, что позволила активизировать познавательную деятельность одноклассников, пропустить материал через себя путем установления взаимосвязи между отдельными компонентами темы.
С этого момента интерес обучающихся к созданию интеллект – карт увеличился. Продолжая вести наблюдения за реакцией учеников, определила ученика готового присоединиться к данному процессу в малой группе.
Таким образом, процесс был введен в мою практику преподаванию и стал системным.
Каждому ученику стал понятен принцип создания интеллект – карт, они научились более свободно выражать свои мысли и улучшили языковые коммуникации через взаимообучение (зону активного развития).
К концу полугодия, когда в этот процесс были вовлечены все обучающиеся, работая в малых группах, в парах, появились желающие создать собственные интеллект – карты, вручную(рисуя) и используя разные цифровые ресурсы. Каждая карта была видима и по-своему уникальна, позволяла вовремя выявить затруднения, возникающие с когнитивный и эмоциональной стороны ребенка.
Какая эффективность применения Интеллект — карт «карт ума»? :
Все гениальное просто:
Знание теории + применение на практике = успеху!!!
Направление «Палитра мастерства»
Педагогическая идея:
«Интеллект – карта как эффективный метод развития языковых навыков, обучающихся на уроках казахского языка и литературы».
Валиева Шинар Кубеновна – учитель казахского языка и литературы с неказахским языком обучения, высшая категория.
е-mail.ru shinar_valieva@mail.ru
Костанайская область, город Рудный, улица Парковая, 34,
телефон 8 (71431) 99222, КГУ «Общеобразовательная школа №13 отдела образования города Рудного» Управления образования акимата Костанайской области.
Уважаемые коллеги, в моем педагогическом арсенале богатая копилка современных образовательных технологии, новых подходов в преподавании и обучении предмета. И потому на фестивале педагогических идей хочу поделиться практикой развития языковых навыков на уроках казахского языка и литературы через применение метода создания интеллект – карт («карты ума») британского психолога Тони Бьюзена, родоначальника методики запоминания.
Почему я считаю эту идею актуальной?
Во-первых, наблюдая за тем, как учащиеся аутентичного класса воспринимают новый учебный материал, выполняют предложенные задания, участвуют в диалоге, пришла к выводу, что необходимо изменить подход к активизации познавательной деятельности обучающихся с индивидуальной траекторией языкового восприятия.
Для чего? Для разработки механизма конкретных действий, я интуитивно понимала, что не хватает обратной связи от обучающихся.
Во-вторых, для проверки своих наблюдений и учета субъективного мнения обучающихся, возникла необходимость проведения Исследования в действии посредством анкетирования по теме «Как я изучаю казахский язык?».
Исследование показало, что учащихся можно разделить на три группы по усвоению языкового материала и коммуникативной комфортности (индивидуальная, парная, групповая).
Есть отдельные обучающиеся, которые испытывают затруднения в слушании и говорении, большинство детей успешны при выполнении предлагаемых заданий, выделилась группа детей, испытывающих потребность в выполнений заданий высокоинтеллектуального уровня и творческого характера.
В результате этого у меня и возникла идея, внедрения в практику моего преподавания методики интеллект – карт («карты ума»).
Всегда сложно начать.
Первые шаги по созданию интеллект- карт «карт ума» были сделаны на этапе закрепления изученного материала, с мотивированными учащимися, способными устанавливать логические связи и составлять самостоятельно творческие проекты.
Дети получили инструкцию к выполнению интеллект – карты, где нужно было выбрать ключевые моменты темы, выделить главную идею, под идеи и аргументировать свой выбор. При демонстрации первой интеллект – карты дети отметили, что за отведенное время им не удалось выразить все идеи и проявили инициативу доработать карту дома.
На следующий урок на этапе повторения дети представили улучшенную интеллект – карту, в которой материал был структурирован, доступно изложен, что позволила активизировать познавательную деятельность одноклассников, пропустить материал через себя путем установления взаимосвязи между отдельными компонентами темы.
С этого момента интерес обучающихся к созданию интеллект – карт увеличился. Продолжая вести наблюдения за реакцией учеников, определила ученика готового присоединиться к данному процессу в малой группе.
Таким образом, процесс был введен в мою практику преподаванию и стал системным.
Каждому ученику стал понятен принцип создания интеллект – карт, они научились более свободно выражать свои мысли и улучшили языковые коммуникации через взаимообучение (зону активного развития).
К концу полугодия, когда в этот процесс были вовлечены все обучающиеся, работая в малых группах, в парах, появились желающие создать собственные интеллект – карты, вручную(рисуя) и используя разные цифровые ресурсы. Каждая карта была видима и по-своему уникальна, позволяла вовремя выявить затруднения, возникающие с когнитивный и эмоциональной стороны ребенка.
Какая эффективность применения Интеллект — карт «карт ума»? :
Все гениальное просто:
Знание теории + применение на практике = успеху!!!
Қазақ тілі мен әдебиетті ОҚЫТУДАҒЫ ЗАМАНАУИ ТӘСІЛДЕРІ: МҰҒАЛІМ МЕН ОҚУШЫНЫҢ ҰСТАНЫМЫ. Атты тақырыпта бүгінгі қалалық семинар 3 ші мектепте өтті. Семинар өте жоғары деңгейде өтті. Осы семинарға қатысқан мақсатым заманауи әдістердің сабақта тиімді колдануы жөнінде ашық сабақтар көрсетілді.
Ақиық ақын, артына айрықша өшпейтін із қалдырған Мұқағали Мақатаевтың өмірі мен шығармашылығына шолу жасалынды. 7Ә сынып оқушылары өздерінің ақынға арнау өлеңі мен сазды лирикалық өлеңдерін жатқа оқыды.
“Ғасыр ақыны” атанған Мұқағали жырлары жылдан — жылға, ғасырдан — ғасырға жалғаса бермек! Мұқағали — мәңгілік өмір!
Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Жусипова У. А.
Был проведен обзор жизни и творчества Мукагали Макатаева, Учащиеся 7А класса прочитали наизусть стихи посвящения поэту и музыкальные лирические стихи.
Песни Мукагали, ставшие «поэтом века», будут продолжаться из года в год, из века в век! Мукагали-вечная жизнь!
Учитель казахского языка и литературы Жусипова У. А. #қазақтілім13
В городском конкурсе выразительного чтения награждается Коломыцева Ксения, получившая номинацию «направление интонационной речи». Поздравляем ученицу и учителя казахского языка Есентемирову Б. Т.
Тіл білімнің атасы қалалық мәнерлеп оқу байқауында «Интонациялық сөйлеу бағыты» номинациясына ие болған Коломыцева Ксения марапатталады. Оқытушы қазақ тілі мұғалімі Есентемирова Б.Т құттықтаймыз!
Қазақ тілі мұғалімі Жусипова У.А «Міржақып Дулатұлы ат. жалпы білім беретін мектебі» КММ қалалық семинарға қатысты. Тақырыбы: «Дарынды шәкірт-білікті ұстаздан».
Мақсаты: дарынды оқушылармен жұмыс бағытындағы оңтайлы педагогикалық тәжірибені насихаттау. Семинар: теориялық, психологиялық, практикалық бөлімнен және шебер-сынып өткізілді.
Бүгінгі өткен семинарда жаңарту бағдарламасы бойынша терең, жаңашыл бағыттағы,өздігінен іздене алатын,бәсекеге қабілетті,ойлау жүйесі ғылыми-зерттеу жұмыстарына бейімделген оқушыларды тәрбиелей отырып,білім беруде практикалық іс-тәжірибе аламаса отырып, білімдерімізді жетілдіре алдық. #қазақтілім13
06.01.2023 оқу жылы қазақ тілі мұғалімдері Мадярова А.Т. мен Сабитова Г.Ж. “Бейімбет Майлин атындағы #7 мектеп гимназиясына” қалалық шеберлік сыныбына қатысты. Тақырыбы: “Оқушылардың функциональдық оқу сауаттылығын қалыптастыру”. Іс шарада қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдері өз тәжірибелерімен бөлісті. Әсіресе, оқылым стратегиясы бойынша мәтінді талдауға мән берілді. Шебер сыныбы аяғында өз ризашылығымызды білдіріп, кері байланыс бердік. Қазақ тілі мұғалімдеріне кәсіби дамуларына сәттілік тілейміз. #қазақтілім13
06.01.2023 учителя казахского языка Мадярова А. Т. и Сабитова Г. Ж. приняли участие в городском мастер-классе” школа-гимназия № 7 имени Беимбета Майлина». Тема:”формирование функциональной читательской грамотности учащихся». На мероприятии учителя казахского языка и литературы поделились своим опытом. Особое внимание уделялось анализу текста по стратегии чтения. В конце мастер — класса мы выразили свою признательность и дали обратную связь. Желаем учителям казахского языка успехов в профессиональном развитии.
М. Шаханов шығармаларына арналған 5 сынып оқушылары арасында «Поэзия әлемінің дарабозы» атты оқулар байқауы өтуде. Қатысушылар 5ә сынып оқушылары.
#гконкурс13
Среди учащихся 5 класса, посвященных произведениям М. Шаханова, проходит конкурс чтений «Дарабозы мира поэзии». Участники учащиеся 5Ә класса.
16 декабря с Днем Независимости поздравят учащиеся 7 Ә класса. Пусть будет крепче независимость нашей страны, где сплоченность и единство!
16 желтоқсан Тәуелсіздік күнімен 7 Ә сынып оқушылары құттықтайды. Ынтымағы мен бірлігі жарасқан еліміздің тәуелсіздігі баянды болғай!
«Адам бойындағы ең тамаша нәрсе — білім мен ақыл» Жүсіп Баласағұн. Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің ӘБ ұстаздары үшін білім алушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасып, өмір сүрген ортасында бәсекеге қабілетті болу жолында үздіксіз еңбек ету үстінде болды.
Осы бағытта қалалық, облыстық деңгейдегі әртүрлі сайыстарға, байқауларға, ғылыми жобаларға шәкірттерді шыңдап, додалы бәйгелерде дес бермей, жеңіс тұғырынан көрінді.
Биылғы жылдың ең елеулі жұмысы деп қалалық қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімдеріне арнап ұйымдастырылған семинар болды. ӘБ жұмысын жақсы деңгейде деп бағалаймын.
.
«Лучшее в человеке — это знания и ум» Ж. Баласагун. Для учителей казахского языка и литературы учащиеся постоянно работали над тем, чтобы стать конкурентоспособными в той среде, в которой учащиеся формируются как личности. В этом направлении они готовили учеников к различным олимпиадам, конкурсам, научно-исследовательским работам на городском и областном уровнях, Важнейшей работой этого года стал семинар для учителей казахского языка и литературы в городе.
10 — тамыз «Абай күніне» орай қалалық тілдер орталығы ұжымының ұйымдастыруымен «Абай — дана, Абай — дара» атты квест — ойыны өтті. Аталмыш іш-шараға №13 жалпы білім беретін мектебінің жас мамандары: Носенко Екатерина Сергеевна, Ступа Евгения, Викторовна, Борисенко Анжелика Павловна қатысып, ерекше белсенділік танытты. Ал шәкірттерден Ермохина Мария, Доновская Юлия, Петренко Диана дұрыс жауаптарымен қазылар алқасын тәнті етті. Бәйгеге қатысқан «Дос» командасы 50 ұпайдың 41 иеленіп, алғыс хатпен марапаттады. Қазақ халқының ұлы ақыны Абай Құнанбайұлының шығармашылығын дәріптеп, квест — ойынға белсене қатысқан ұстаздар мен оқушыларға алғыс білдіреміз.
10 августа, по случаю «Дня Абая» организована команда городского языкового центра квест-игра «Абай – дана, Абай – дара». Молодые специалисты общеобразовательной школы №13: Носенко Екатерина Сергеевна, Ступа Евгения, Викторовна, Борисенко Анжелика Павловна приняли участие в данном мероприятии и проявили большую активность. А среди учениц своими правильными ответами поразили жюри Ермохина Мария, Доновская Юлия, Петренко Диана. Команда «Дос», принявшая участие в соревнованиях, набрала 41 балл из 50 и была награждена благодарственным письмом. Хотим выразить благодарность преподавателям и ученикам, которые активно участвовали в игре-квесте, прославляющей творчество великого поэта казахского народа Абая Кунанбайулы.
Ахмет Байтұрсынұлының 150 жылдық мерейтойына орай 9-11 сыныптар аралығында тұсаукесер бәйгесі өтті. Бұл сайысқа 9А, 9Б,9В және 11А сынып оқушылары қатысты. Қойылған критерийлер мен талаптарға сай жұмыстар тыңдалып, тексерілді.
Нәтижесі: 1 орын — Базарқан Томирис, Минчик Юлия, 11А сынып.
2 орын Курушпаева Валентина, 9В сынып.
3 орын- Акмурзинова Анель және Гриневич Валерия иеленді.
В честь 150-летнего юбилея Ахмета Байтурсынова с 9 по 11 классы был организован конкурс. В конкурсе приняли участие учащиеся 9а, 9Б,9В и 11а классов. Были заслушаны и проверены работы, соответствующие установленным критериям и требованиям.
Результаты: 1 место — Базаркан Томирис, Минчик Юлия, 11А класс.
2 место Курушпаева Валентина, 9В класс.
3 место — Акмурзинова Анель и Гриневич Валерия.
Ахмет Байтұрсынұлының 150 жылдық мерейтойына орай, 5-11 сыныптар аралығында “Ұлт ұстазымен үндесу” атты челлендж ұйымдастыруда.
10 «Ә» сынып оқушысы Омаров Айдынбек
Ұйымдастырушы мұғалімдер: Сабитова Г.Ж.
Жусипова У.А.
#АхметБайтұрсынұлы150жыл#челлендж#челлендж2022
Ахмет Байтұрсынұлы шығармалар желісі бойынша 8-сыныптар аралығында көрініс ұйымдастырылды. Оқушылар сыныппен ұжымдасып, белсене ат салысты. Жүлделі орынға 8 “Ә” сыныбы, ал алғыс хатпен 8 “Ә1” оқушылары ие болды. Құттықтаймыз! Ұйымдастырушы мұғалімдер: Сабитова Г.Ж., Дуйсинби К.И.
Оқушылар ақынның «Егіннің бастары» , «Екі шыбын» шығармалар мазмұны бойынша, негізгі талаптарға сай сурет салды. «Тілдер мерекесіне» орай 21.09 күні 7-8 сынып оқушылар арасында «Хикая кестесі» атты суреттер сайысы өткізілді.
Мақсаты — Ахмет Байтұрсынұлының шығармалар желісі бойынша сурет салу. Шығарма мазмұнын елестету қабілеттерін және шығармашылығын арттыру. Ұлы тұлға- Ахмет Байтұрсынұлының тарихтағы баға жетпес шығармашылығын паш ету, жастар арасында ақынның мол мұрасын насихаттау
Байқаудың қорытындысы бойынша: 1 орын — 7 «Ә» сынып оқушылары Қайрат Аймарал, Шайкенов Нұртас, 2 орын — 8 «Ә1» сынып оқушылары – Майрамбекова Мадина, Бекмагамбетов Амир, 3 орын – 7 «Ә1» сынып оқушылары –Базарова Көлкер, Джаббаров Рамазан. Оқушылар арнайы сыйлықтар мен марапаттарға ие болды. Оқушыларымызға білім нәрімен сусындап, биік шыңдарды бағындыра беруді тілейміз.
Ұйымдастырушы: Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Жусипова У.А.
Қазақ тілі апталығы аясында 7 мен 8 сыныптардың арасында «Хикая кестесі» суреттер сайысы өтті. 1орынға-8а-Измайлова Ляйсан, Тойгамбаева Айлин, Шилкина Вероника; 2орынға-Гопанова Алина, Дмитриева Алиса, Оразбекова Мөлдір; 3орынға-Маркова Елизавета, Пономарёв Артём ие болды. Алғыс хатпен 8б-Акулова Марина, Михаэлис Ольга және 7а-Қозылов Әділ, Ромазанова Жанель, Рыбалка Маргарита марапатталды. Іс-шараны ұйымдастырған қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Садыкова А. С.
«Тілдер мерекесіне» орай 22.09 күні 3-4 сынып оқушылар арасында «Өлең-сөздің патшасы» атты мәнерлеп оқу сайысы өткізілді. Оқушыларымызға білім нәрімен сусындап, биік шыңдарды бағындыра беруді тілейміз.
Ұйымдастырушылар: Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Тиянакова К. А.
Бультирикова А. Д.
В честь » праздника языков «22.09 среди учащихся 3-4 классов был проведен конкурс чтецов» Өлең-сөздің патшасы». Желаем нашим ученикам наполниться знаниями и покорять высокие вершины.
Организаторы: учителя казахского языка и литературы Тиянакова К. А.
Бультирикова А. Д.
19-23 қыркүйек аралығында дәуірдің жарық жұлдызы ұлы ұстазы саналатын Ахмет Байтұрсынұлының туғанына 150 толуына арналған қазақ тілі мен әдебиеті әдістемелік бірлестігінің апталығы өтті. Қазақ тілі мен әдебиеті әдістемелік бірлестігінің апталығының жоспары бойынша оқытуы орыс тіліндегі 11 «А»,7 «А» сынып оқушыларымен «Жазушымен сұхбаттасу» атты сахналық қойылымы өтті.Сабақтан тыс шараның мақсаты: Ахмет Байтұрсыновтың шығармашылығы, кітаптары, ғылымы еңбектері туралы мағлұмат беру. Ақын өмірін оқушыларға үлгі ете отырып, өз елін сүюге, оның көркеюіне үлес қосуға тәрбиелеу. Шара өте жоғары дәрежеде өтті.Оқушылар белсенді қатысып,ұлы ғалым,жазушы,қоғам қайраткері Ахмет Байтұрсынұлы туралы жақсы білімдерін көрсетті: 11 сынып оқушылары Назарбек Нұрбану, Минчик Юлия, 7 сынып оқушылары: Бакирова Любовь, Балакин Вадим, Овсиенко Алексия,Молдакан Улан, Ионов Костантин.
Сахналық қойылымды ұйымдастырған және өткізген қазақ тілі мен әдебиет мұғалімі Есентемирова Базаргүл Төлеуқызы.
С 19 по 23 сентября прошла неделя методического объединения казахского языка и литературы, посвященная 150-летию со дня рождения великого учителя Ахмета Байтурсынова. По плану недели методического объединения казахского языка и литературы с учащимися 11 «а»,7 «А» классов по казахскому языку была проведена сценическая постановка «беседа с писателем». Цель внеурочной деятельности: дать представление о творчестве, книгах, научных трудах Ахмета Байтурсынова. Воспитывать любовь к своей стране, вносить вклад в ее процветание, делая жизнь поэта примером для учащихся. Мероприятие прошло на высоком уровне. Учащиеся приняли активное участие и показали хорошие знания о великом ученом ,писателе, общественном деятеле Ахмете Байтурсыновиче: ученики 11 класса Назарбек Нурбану, Минчик Юлия, учащиеся 7 класса: Бакирова Любовь, Балакин Вадим, Овсиенко Алексия,Молдакан Улан, Ионов Костантин.
Инсценировку организовала и провела учитель казахского языка и литературы Есентемирова Базаргуль Тулеуовна. #читающаяшкола
Ахмет Байтұрсынұлының 150жылдық мерейтойына орай, «Ұлттың ұлы ұстазы» атты облыстық ғылыми-практикалық конференция өткізілді. Қатысушылар қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдері Есентемирова Б. Т., Жусипова У. А.
Сабақты зерттеу тәсілі арқылы мұғалімдердің зерттеушілік құзыреттіліктерін дамыту мақсатына орай, «Бейімбет Майлин атындағы № 7 мектеп-гимназиясы» облыстық семинар өткізді. Қатысушылар қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері: білікті маман Мусина Д.Т, жас маман Бультрикова А.Д @aiymbultrikova @damilya_musina7