Исследование урока 2022-2023 год

30.01.2023 жылы «Білім берудегі жаңа тәсілдерді жүзеге асыру процессі» атты мектеп әдістемелік семинары аясында 5«А» сыныбында қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі А.С. Садыкова «Тәуелсіз елдің Астанасы» атты ашық сабақ өткізді. Мақсаты: оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру мен қалыптастырушы бағалауға бағытталған

30.01.2023 года в рамках школьного методического семинара «Процесс реализации новых подходов в образовании» в 5«А» классе учителем казахского языка и литературы Садыковой А. С. был проведён открытый урок на тему «Тәуелсіз елдің Астанасы». Цель: повышение интереса обучающихся к предмету и ориентация на формативное оценивание. #исследованиеурока13

«Білім берудегі жаңа тәсілдер: іске асыру процесі» мектеп семинары аясында «дене шынықтыру сабақтарында күштің дамуы» зерттеу тақырыбымен дене шынықтыру мұғалімі И. В. Щербаков 07.02.2023 ж. 8 В» сыныпта «шаңғымен кедергіні еңсере отырып жүгіру»тақырыбы бойынша сабақ өтті.

В рамках школьного семинара «Новые подходы в образовании: процесса реализации» с темой исследования «Развитие силы на уроках физической культуры» учителем физической культуры Щербаковым И.В. 07.02.2023г. в 8 «В» классе прошёл урок по теме: «Бег с преодолением препятствии на лыжах». #исследованиеурока13

27 қаңтарда дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Р.К. Каримовтың 6 «В» сыныбында «қашықтықтан өтуге арналған шығармашылық тапсырмалар»тақырыбында сабақ өтті.

27 января прошел урок учителя физической культуры Каримова Р.К., в 6 «В» классе, на тему: » Творческие задания на прохождение дистанции». #исследованиеурока13

«Білім берудегі жаңа тәсілдер: іске асыру процесі» мектеп семинары аясында ағылшын тілі мұғалімі Б.К. Абденова «оқу сауаттылығы» зерттеутақырыбымен 10 ақпанда 9А-сыныпта «Nomadic people»тақырыбы бойынша сабақ өткізді. Сабақта барлық 4 қызмет түрі ескерілді: тыңдау, оқу, жазу және сөйлеу. Мәтінмен негізгі жұмыс «Jigsaw reading «тобында жүргізілді

В рамках школьного семинара «Новые подходы в образовании: процесс реализации» с темой исследования «Читательская грамотность» учителем английского языка Абденовой Б.К. 10 февраля в 9А классе прошёл урок по теме “Nomadic people”. На уроке были учтены все 4 вида деятельности: аудирование, чтение, письмо и говорение. Основная работа с текстом проводилась в группе “Jigsaw reading “ #исследованиеурока13

6 А-сыныпта «ағзаның бейімделу қабілеттерін дамыту» тақырыбында сабақ «білім берудегі жаңа тәсілдер: іске асыру процесі» атты мектеп әдістемелік семинары аясында «дене кондициясының деңгейін бағалау»зерттеу тақырыбымен өткізілді. Тест жаттығуларының көмегімен балалар өздерінің кондиция деңгейін бағалап қана қоймай, кейбіреулері мотор жасын білді.

Урок на тему «Развитие адаптационных способностей организма» в 6а классе был проведен в рамках школьного методического семинара “Новые подходы в образовании: процесс реализации» с темой исследования «Оценка уровня физической кондиции». С помощью тестовых упражнений ребята не только оценили свой уровень кондиции, некоторые узнали свой двигательный возраст. #исследованиеурока13

10 ақпанда 2 » Б «сыныбында» аңыз және қазақ қонақжайлылығы «тақырыбында» білім берудегі жаңа тәсілдер: іске асыру процесі «ашық сабақтарының мектеп семинары аясында ашық сабақ өтті. осы сыныптағы»функционалдық сауаттылықты қалыптастыру әдістері мен тәсілдері» атты зерттеу тақырыбымен әдеби оқу бойынша ашық сабақ өтті. Сабақта оқушылар мәтінмен жұмыс істеу қабілетін көрсетті, яғни әдеби оқу сабағында функционалдық сауаттылықты дамыту дағдыларын қалыптастырды. Формативті критериалды бағалау арқылы оқушылар өз қызметінің нәтижесін дербес анықтады.

Сабақтың шарықтау шегі сахналық қойылым болды.

10 февраля во 2 «Б» классе пошел открытый урок по литературному чтению по теме » Легенда и казахском гостеприимстве», в рамках школьного семинара открытых уроков » Новые подходы в образовании: процесс реализации» с темой исследования в этом классе «Методы и приёмы формирования функциональной грамотности». На уроке учащиеся показали умение работать с текстом, то есть формировали навыки развития функциональной грамотности на уроке литературного чтения. Работая на уроке в парах и группах — учащиеся смогли продемонстрировать навык умения работать с текстом. Через формативное критериальное оценивание, учащиеся самостоятельно определяли результат своей деятельности.

Кульминационным моментом в уроке была инсценировка. #начальнаяшкола13

Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Бақтияр Сағынтайұлы Тойгамбаев 2023 жылдың 3 ақпанында 5 «В» сыныбында дене шынықтыру пәнінен ашық сабақ өткізді. Сабақтың тақырыбы:» Дене шынықтыру сабақтарындағы Пульсометрия». Дене шынықтыру сабағында немесе оның бір бөлігінде жүрек соғу жиілігін өлшеу жүктеменің жасына, оқушылардың жеке ерекшеліктеріне, сабақтың мазмұны мен шарттарына сәйкестігін бағалауға көмектеседі. Пульсометрия жалпы білім беретін мектептегі дене шынықтыру сабағын БАҚЫЛАУДА көмекші рөл атқарады. Жүрек соғу жиілігінің (жүрек соғу жиілігінің) көрсеткіштеріне сүйене отырып, жүрек-қан тамырлары жүйесінің белгілі бір жаттығудан немесе жаттығулар сериясынан туындаған физикалық белсенділікке реакциясы, сондай-ақ сабақ барысында осы реакциялардың динамикасы анықталады, бұл қатысушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, жүктемені реттеудің тиімділігін бағалауға мүмкіндік береді.

Сабақ жоғары ұйымдастырушылық деңгейде өтті, оқушылар белсенді болды, өз ойларын шебер білдірді, сабақ бойы қауіпсіздік техникасын сақтады, бұл оқушыларға сабақтың мақсаттарына жетуге мүмкіндік берді.

Учитель физической культуры Тойгамбаев Бахтияр Сагынтаевич провел открытый урок по физической культуре в 5 «В» классе 3 февраля 2023 года. Тема урока: «Пульсометрия на уроках физической культуры», в рамках проходящего в школе семинара открытых уроков «Новые подходы в образовании: процесс реализации». Проведение пульсометрии на уроке физической культуры или его части помогает оценить соответствие нагрузки возрасту, индивидуальным особенностям занимающихся, содержанию и условиям проведения занятий. Пульсометрия играет вспомогательную роль в контроле за уроком физического воспитания в общеобразовательной школе. На основании показателей пульса (ЧСС) выясняется реакция сердечно-сосудистой системы на физическую нагрузку, вызванная определенным упражнением или серией упражнений, а также динамика этих реакций на протяжении всего урока, что позволяет оценить эффективность регулирования нагрузки с учетом возрастных особенностей занимающихся. #исследованиеурока13

Математика пәнінің мұғалімі Гридневская Анна Петровна 03.02.2023 жылы 9″Б» сыныбында алгебра бойынша ашық сабақ өткізді. Сабақ «білім берудегі жаңа тәсілдер: іске асыру үдерісі» атты мектеп әдістемелік семинары аясында өткізілді. Сабақтың басты бағыты: сабақта қайталауды ұйымдастыруға жағдай жасау. Сабақ жоғары ұйымдастырушылық деңгейде өтті, оқушылар белсенді болды, өз ойларын шебер білдірді, жауаптарын ережелермен, формулалармен негіздеді, қайталауды ұйымдастырудың әртүрлі формалары қолданылды, бұл оқушыларға сабақтың мақсаттарына жетуге мүмкіндік берді.

Учитель математики Гридневская Анна Петровна провела открытый урок по алгебре в 9″Б» классе 03.02.2023 года. Урок был проведен в рамках школьного методического семинара «Новые подходы в образовании: процесс реализации» по теме: «Формулы приведения». Фокусом наблюдения являлось: создание условий для организации повторения на уроке. Урок прошёл на высоком организационном уровне, учащиеся были активными, умело выражали свою мысль, обосновывали свои ответы правилами, формулами, были использованы разнообразные формы организации повторения, что позволило учащимся достигнуть поставленных целей урока. #исследованиеурока13

Умный дом – комфортный дом

3 февраля в 11 «А» классе прошел открытый урок по информатике по теме «Умный дом», в рамках проходящего в школе семинара открытых уроков «Новые подходы в образовании: процесс реализации», с темой исследования в этом классе «Степень самостоятельности учащихся в применении полученных знаний». Данная тема входит в раздел «Интернет вещей», который знакомит учащихся с современными тенденциями развития IT-технологий.

Эпиграфом к уроку было выбрано высказывание Мачея Качмарека «Программирование — это когда идеи воплощаются в реальные вещи». Раньше из области фантастики была мысль о том, что чайник может вскипеть без вашего участия в этом процессе. А сегодня это вполне реально и очень распространено, благодаря современным тенденциям развития IT-технологий. Все это и осуществляется в процессе программирования действий компонентов системы «умный дом».

В ходе повторения изученной на прошлом уроке темы «Создание мобильного приложения» ребята вспомнили способы и особенности установки разработанного приложения на мобильное устройство, высказали свое мнение по поводу наилучшего способы установки приложения.

При изучении новой темы были выявлены принципы функционирования «умного дома», описаны возможности, которые предоставляет данная система. После изучения компонентов системы ребята выполняли задание по определению датчиков и актуаторов.

Наибольший интерес как у учащихся, так и гостей, посетивших урок, вызвало задание разработки системы датчиков для определенной ситуации.

Сделайте свой дом умным … и комфортным для вас! #исследованиеурока13

01.02.23ж. “Қазақ әдебиеті” пәнінен 8 “Ә1” сыныбымен қазақ тілі мен қазақ әдебиеті мұғалімі Сабитова Гүлбану Жанайдарқызы ашық сабақ өткізді. Сабақтың тақырыбы “Бала Бауыржан”. Оқушылар сабақта белсене ат салысып, сабақта қойылған мақсатқа жетістікпен жетті.

01.02.23 г. С 8” Ә1 “классом по предмету” Казахская литература » учитель казахского языка и казахской литературы Сабитова Гульбану Жанайдаровна провела открытый урок. Тема урока «Бала Бауыржан». Учащиеся активно участвовали на уроке, успешно добивались поставленных на уроке целей.

Главная страница » Исследование урока 2022-2023 год

01.02.2023жылы «Білім берудегі жаңа тәсілдерді іске асыру процесі»атты мектеп әдістемелік семинары аясында 4» А»сыныбында қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі К.И.Дүйсенбі «Көктемдегі өзгерістер «атты ашық сабақ өткізді.Мақсаты:Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру мен қалыптастырушы бағалауға бағытталған.Сабақ барысында оқушылар жеке ,жұппен ,топпен жұмыс жасады

01.02.2023 года в рамках школьного методического семинара»процесс реализации новых подходов в образовании» в 4″А «классе учителем казахского языка и литературы К. И. был проведен открытый урок «Көктемгі өзгерістер».Цель: повышение интереса учащихся к предмету и ориентация на формирующее оценивание. Во время занятий учащиеся работали индивидуально ,в парах ,группах.

27.01.2023 жылы «білім берудегі жаңа тәсілдер: іске асыру процесі» атты мектеп әдістемелік семинары аясында 8 «Б» сыныбында қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Д.Т. Мусина «Еліміздің тарландары. Әбілхан Қастеев». тақырыбында ашық сабақ өткізді. Бұл сабақтың мақсаты зерттеу және оқу сауаттылығына бағытталған. Сабақ барысында оқушылар өз бетінше жұмыс істеді, оқылғаннан қажетті ақпаратты алды, сондай-ақ ұсынылған тақырып туралы өө ойын жеткізді. Мұндай шеберлікке ие болу әр оқушыға сабақ барысында мақсатқа жетуге, білімі мен мүмкіндіктерін кеңейтуге мүмкіндік береді.

В рамках школьного методического семинара «Новые подходы в образовании: процесс реализации» 27.01.2023 года в 8 «Б» классе учителем казахского языка и литературы Мусиной Д.Т. был проведён открытый урок по теме «Еліміздің тарландары. Әбілхан Қастеев». Цель данного урока направлена на исследование и читательскую грамотность. В процессе урока учащиеся работали самостоятельно, извлекали необходимую информацию из прочитанного, а также размышляли над предложенной тематикой. Обладание таким умением позволило каждому учащемуся достигнуть цели в процессе урока, расширить свои знания и возможности.

«Білім берудегі жаңа тәсілдер: іске асыру процесі» мектеп әдістемелік семинары аясында 6 «А» сыныбында Көркем еңбек мұғалімі Л.Б. Жүсіпова, 27.01.2023 жылы «бөлшектерді ашу»тақырыбында көркем еңбек бойынша ашық сабақ өткізді. Бұл сабақтың мақсаты бағалау әдістерін зерттеуге және жетілдіруге бағытталған. Оқушылар пішу технологиясы туралы білімдерін кеңейтіп, авторлық ойыншықтарын пішуді орындады. Формативті критериалды бағалау арқылы оқушылар өз қызметінің нәтижесін дербес анықтады

В рамках школьного методического семинара «Новые подходы в образовании: процесс реализации», в 6 «А» классе учителем художественного труда Жусуповой Л.Б., 27.01.2023 года был проведен открытый урок по художественному труду, на тему «Раскрой деталей». Цель данного урока направлена на исследование и совершенствование методов оценивания. Учащиеся расширили знания о технологии раскроя и выполнили раскрой своей авторской игрушки. Через формативное критериальное оценивание, учащиеся самостоятельно определяли результат своей деятельности.

В рамках школьного семинара» Новые методы в образовании: процесс реализации «26.01.2023 в 8″ Ә1 » классе Ракимжанов И. Г. провел исследовательский урок по географии. Тема урока: Перепись населения. Цель: эффективное использование формирующего оценивания и его методов в учебном процессе. В процессе урока учащиеся совместно выполняли задания индивидуально, в парах, группах. Кроме того, из новых инновационных технологий была применена программа «Quizlet». Это помоглот повысить цифровую грамотность учащихся. Учащиеся достигли целей обучения, поставленных в начале урока, и дали обратную связь.

«Білім берудегі жаңа әдістерді: іске асыру процесі» атты мектепшілік семинар аясында 26.01.2023 күні 8 «Ә1» сыныбында география пәнінен Рақымжанов И.Ғ., зерттеу сабағын өткізді. Зерттеу тақырыбы: Формативті бағалау. Мақсаты: оқу үрдісінде қалыптастырушы бағалау және оның техникаларын тиімді пайдалану. Сабақ процесі барысында оқушылар жеке, жұпта, топта бірлесіп тапсырмаларды орындады. Сонымен қатар, жаңа инновациялық технологиялардан «Quizlet» бағдарламасы қолданылды. Бұл оқушыларлың цифрлық сауаттылығын арттыруға көмек береді. Оқушылар сабақ басында қойылған оқу мақсаттарына жетіп, кері байланыс жасады. #исследованиеурока13

«Білім берудегі жаңа тәсілдер: іске асыру процесі» мектеп әдістемелік семинары аясында 8 » Б » сыныбында Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі М.Т. Жабакова 24.01.2022 жылы Орыс тілі пәнінен ашық сабақ өткізді. Бұл сабақтың мақсаты формативті критериалды бағалаудың қолданылуын зерттеуге бағытталған. Оқушылар жеке және топтық жұмыс дағдыларын көрсетті. Тапсырмалар сөйлеу, оқу, жазу, айту нормаларын сақтау сияқты дағдыларды дамытуға бағытталған. Формативті критериалды бағалау арқылы олар өз қызметінің нәтижесін анықтады.

В рамках школьного методического семинара «Новые подходы в образовании: процесс реализации» в 8 «Б» классе учителем русского языка и литературы Жабаковой М. Т, 24.01.2022 года был проведен открытый урок по русскому языку. Цель данного урока направлена на исследование применения формативного критериальнлго оценивания. Учащиеся демонстрировали навыки индивидуальной и групповой работы. Задания направлены на развитие таких навыков, как: говорение, чтение, письмо, соблюдение речевых норм. Через формативное критериальное оценивание определяли результат своей деятельности. #исследованиеурока13

2.12.2022 күні 4 «Ә» сынып оқушыларымен қазақ тілі пәнінен » Қысқарған сөздер» тақырыбы бойынша ашық сабағы өтті. Оқушылар тарапынан белсенділік жоғары деңгейде болды. Тапсырмаларға сай тиімді әдіс — тәсілдер қолданылды. Зерттеу сабағы өз мақсатына жетті. #исследованиеурока13

21 желтоқсанда 4 «В» сыныбындағы Сабақты зерттеу аясында екінші орыс тілі сабағы өтті, сынып жетекші О. Н. Кубанская.»Орыс тілі сабақтарындағы зерттеу қызметі» — білім алушылардың зерттеу қызметін неғұрлым тиімді жандандыруға, жалпы орта білім беретін мектептің білім беру кеңістігі жағдайында коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға мүмкіндік беретін әдістер мен технологияларды анықтау және сынақтан өткізу.

21 декабря прошел второй урок русского языка в рамках исследования урока в 4 «В» классе, кл.рук Кубанская О.Н.«Исследовательская деятельность на уроках русского языка » — определить и апробировать методы и технологии, которые позволят наиболее эффективно активизировать исследовательскую деятельность обучающихся, формировать коммуникативную компетенцию в условиях образовательного пространства средней общеобразовательной школы. #исследованиеурока13

20 желтоқсанда 4 » В » сыныбындағы Сабақты зерттеу аясында орыс тілінің алғашқы сабағы өтті, сынып жетекші О.Н. Кубанская.Мұндай сабақтарда Білім жеке маңызды болады, ал оқушыны мұғалім өз білімін жасаушы ретінде қабылдайды. Сонымен, дәл осындай сабақтар бүгінгі таңда жаңа білім беру стандарттарын жүзеге асыруға мүмкіндік береді

20 декабря прошел первый урок русского языка в рамках исследования урока в 4 «В» классе, кл.рук Кубанская О.Н. На таких уроках знание становится личностно значимым, а ученик воспринимается учителем как творец своего знания. А значит, именно такие уроки позволяют сегодня реализовывать новые образовательные стандарты. #исследованиеурока13

20.12 күні 4 «Ә» сыныбында қазақ тілі пәнінен » Қос сөздердің түрлері» тақырыбы бойынша зерттеу сабағының 2 сабағы өткізілді. Сабақ барысында тақырып бойынша деңгейлік тапсырмалар орындалып «оқушы- оқушы», » мұғалім — оқушы» байланысы орын алып кері байланыс жүргізіліп отырды.

20.12 күні 4 «Ә» сыныбында қазақ тілі пәнінен » Қос сөздердің түрлері» тақырыбы бойынша зерттеу сабағының 2 сабағы өткізілді. Сабақ барысында тақырып бойынша деңгейлік тапсырмалар орындалып «оқушы- оқушы», » мұғалім — оқушы» байланысы орын алып кері байланыс жүргізіліп отырды.

7 желтоқсанда 8-сыныпта «Пугачевтің повестегі бейнесі» тақырыбында Сабақты зерттеу аясында орыс әдебиетінің екінші сабағы өтті.

7 декабря прошёл второй урок русской литературы в рамках исследования урока в 8 «В» классе по теме: «Образ Пугачёва в повести».

#исследованиеурока13

5 желтоқсанда А.С Пушкин тақырыбы бойынша 8 «В» сыныбында Сабақты зерттеу аясында орыс әдебиетінің алғашқы сабағы өтті. «Капитанның қызы. Маша Миронованың Бейнесі».

5 декабря прошёл первый урок русской литературы в рамках исследования урока в 8 «В» классе по теме: А.С.Пушкин. «Капитанская дочка. Образ Маши Мироновой». #исследованиеурока13

19.12.2022 күні 4 «Ә» сынып оқушыларымен қазақ тілі пәнінен » Қос сөздер» тақырыбында зерттеу сабағы өткізілді. Сабақ барысында сөз жұмбақ шешіліп, жеке, жұптық, топтық жұмыстар жүргізілді. Сабақ кезеңдері тиімді өткізілу үшін «Миға шаубыл», «АВС», » ойлан- жұптас- бөліс» әдістері ұйымдастырылды. Әр оқушы деңгейлеріне сай сабақ мақсаттарына жете алды. #исследованиеурока13

12.12.22 7 “A” сыныбында ағылшын тілі пәнінен ашық сабақ өтті. Сабақтың тақырыбы “Build it better”. Сабақ жеке, жұптық, топтық жұмыстарды қамтыды. Сабақтың тәрбиелік аспектісі «табиғат апаттары» тақырыбы бойынша лексикалық дағдыларды қалыптастыру, сонымен қатар тыңдау дағдыларын дамыту, нақты ақпаратты шығарып алу және соның негізінде сөйлеу дағдыларын қалыптастыру болды.

12.12.22 в 7 «А» классе прошел второй урок по английскому языку в рамках исследования урока, по теме “Build it better”. На уроке проводились индивидуальная, парная и групповая работы. Учебным аспектом урока являлось формирование лексических навыков по теме «стихийные бедствия», а также развитие навыков аудирования, с извлечением конкретной информации и формирования навыков говорения по опоре. #исследованиеурока13

13.12.22.

8″ Б «сыныбында» a team talk » тақырыбы бойынша сабақты зерттеу аясында үшінші сабақ өтті.Sport and exercise» 13.12.22. в 8 «Б» классе прошел третий урок в рамках исследования урока по теме «A team talk.Sport and exercise» #исследованиеурока13

09.12.2022ж

5 «Ә» сынып ашық сабақ.

Тақырыбы: Бос уақытта саяхаттау пайдалы

Сабақ барысы кезінде оқушылар сұрақтарға жауап беріп, белсенді болды.

Жұмыс түрі: жеке, топтық;

Жанрлық ерекшелікке сай,ресімделуі мен құрылымын сақтап хабарландыру жазды.

Қазақ тіліне деген қызығушылықтары, жаңа материалды түсінуде белсенділікпен көзге түсті. #исследованиеурока13

5″ Ә» класс открытый урок.

Тема: Досуг.

Во время урока учащиеся отвечали на вопросы и были активны.

Тип работы: индивидуальная, групповая;

Написали объявление,соответствующее жанровой специфике, сохранив оформление и структуру.

Интерес к казахскому языку, активность в понимании нового материала.

9 желтоқсанда 8 «Б» сыныбында «Language focus Reflexive pronouns and each other»тақырыбы бойынша сабақты зерттеу аясында екінші сабақ өтті

9 декабря прошел второй урок в рамках исследования урока в 8 «Б» классе по теме «Language focus Reflexive pronouns and each other»

#исследованиеурока13

06.12 — 07.12 күндері 5Ә сыныбында ағылшын тілі пәнінен ашық сабақ өтті. Сабақтың тақырыптары: “Present Continuous” және “Outdoor and service jobs” болды.

Сабақта жеке және топтық жұмыстар жүргізілді. Оқушылар өз жауаптарын өткен сабақпен байланыстырып, жүйелі, белсенді жауап берді. Оқушылардың ағылшын тіліне деген қызығушылықтары арта түсті.

С 06.12 по 07.12 в 5А классе прошел открытый урок по английскому языку. Темы урока:” Present Continuous “и” Outdoor and service jobs».

На занятии проводилась индивидуальная и групповая работа. Учащиеся связывали свои ответы с прошлым уроком, отвечали системно, активно. Повысился интерес учащихся к английскому языку. #исследованиеурока13

5 «Ә» сынып ашық сабақ.

Тақырыбы: Бос уақыт

Сабақ барысы кезінде оқушылар белсенді болды.

Жұмыс түрі: жеке, топтық;

Топтық жұмыс кезінде 6-топ басшылары бос уақытты тиімді өткізу жолдарын ұсыну арқылы ерекшеліктерін көрсетті.

Қазақ тіліне деген қызығушылықтары, жаңа материалды қабылдау және игеру үрдісі артты.

#исследованиеурока13

6 желтоқсанда 8 » Б «сыныбында»Sport qualities» тақырыбы бойынша сабақты зерттеу аясында ағылшын тілі сабағы өтті. Мұғалім Сахарчук А. С. @sakharchukaleksanda

6 декабря в 8 «Б» классе прошел урок английского языка в рамках исследования урока по теме «Sport qualities». Учитель Сахарчук А.С. #исследованиеурока13

https://www.instagram.com/reel/Cl2aQZjoQzX/?utm_source=ig_web_copy_link

05.12.2022ж

5 “Ә” сыныбында қазақ тілінен зерттеу ашық сабақ.

Тақырыбы: Уақыт алға жетелейді ⏳

Сабақтың мақсаты: —тыңдалған мәтін мазмұнын біледі, сұрақтарға жауап береді;

—жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді жазбаша тілдесім барысында қолданады;

—көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіреді.

Жұмыс түрі: жеке, топтық;

Оқушылар өте белсенді болды. Сабақта әртүрлі әдіс-тәсілдермен тапсырмалар орындады.

05.12.2022 г

Открытый урок изучения казахского языка в 5 “А” классе.

Тема: время движется вперед ⏳

Цель урока: — знать содержание прослушанного текста, отвечать на вопросы;

— использует производные слова, образованные суффиксом, в процессе письменного общения;

— высказывает свое мнение по поднятому вопросу.

Тип работы: индивидуальная, групповая;

Ученики были очень активны. На уроке выполняли задания разными способами. #исследованиеурока13

https://www.instagram.com/reel/Cl0b8zvANwP/?utm_source=ig_web_copy_link

01.12.22

5 «Ә» сынып

Математика

3ші зерттеу сабағы.

Тақырыбы: «Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту»

Мақсаты: Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейтудің ережелерін, көбейтудің терімділік қасиетін қолдану арқылы есептер шығару. Сабақта түрлі әдіс тәсілдер қолданылды. Оқушылардың математикаға деген қызығушылығы арта түсті. Оқушылар сабақта жоғары деңгейде ат салысты. Бекіту тапсырмасында жоғары ұпай алған оқушылар саны көбірек болды. Сабақ ойдағыдай өтті! #исследованиеурока13

С 28.11.22 по 02.12.22 проходит неделя открытых уроков “Новые подходы в образовании :процесс реализации” МО математики, физики и информатики. Открытый урок провела учитель математики Калиева Ж. Б. в 10 “ә” классе. #исследованиеурока13

Первый свой открытый урок информатики провел молодой специалист Мутахан А. Г. В 9 “Ә” классе в рамках общешкольного семинара “Новые подходы в образовании :процесс реализации”. Ребята были увлечены процессом обучения. #исследованиеурока13

5 «Ә» сыныбы, математика

29.11.22

Зерттеу сабағы №1

Тақырыбы: «Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту». Мақсаты:жай бөлшекті көбейту ережесін білу, бөлшекті натурал санға, аралас санға көбейту ережесін білу. Оқушылар сабаққа барлығы дерлік, жоғары деңгейде қатынасты. Сабақта оқушылар жаңа тақырып бойынша жеке, жұптық жұмыстар жасады. Оң нәтижеге қол жеткізді. #исследованиеурока13

<blockquote class=»instagram-media» data-instgrm-captioned data-instgrm-permalink=»https://www.instagram.com/reel/ClnV7HVg0kI/?utm_source=ig_embed&amp;utm_campaign=loading» data-instgrm-version=»14″ style=» background:#FFF; border:0; border-radius:3px; box-shadow:0 0 1px 0 rgba(0,0,0,0.5),0 1px 10px 0 rgba(0,0,0,0.15); margin: 1px; max-width:540px; min-width:326px; padding:0; width:99.375%; width:-webkit-calc(100% — 2px); width:calc(100% — 2px);»><div style=»padding:16px;»> <a href=»https://www.instagram.com/reel/ClnV7HVg0kI/?utm_source=ig_embed&amp;utm_campaign=loading» style=» background:#FFFFFF; line-height:0; padding:0 0; text-align:center; text-decoration:none; width:100%;» target=»_blank»> <div style=» display: flex; flex-direction: row; align-items: center;»> <div style=»background-color: #F4F4F4; border-radius: 50%; flex-grow: 0; height: 40px; margin-right: 14px; width: 40px;»></div> <div style=»display: flex; flex-direction: column; flex-grow: 1; justify-content: center;»> <div style=» background-color: #F4F4F4; border-radius: 4px; flex-grow: 0; height: 14px; margin-bottom: 6px; width: 100px;»></div> <div style=» background-color: #F4F4F4; border-radius: 4px; flex-grow: 0; height: 14px; width: 60px;»></div></div></div><div style=»padding: 19% 0;»></div> <div style=»display:block; height:50px; margin:0 auto 12px; width:50px;»><svg width=»50px» height=»50px» viewBox=»0 0 60 60″ version=»1.1″ xmlns=»https://www.w3.org/2000/svg» xmlns:xlink=»https://www.w3.org/1999/xlink»><g stroke=»none» stroke-width=»1″ fill=»none» fill-rule=»evenodd»><g transform=»translate(-511.000000, -20.000000)» fill=»#000000″><g><path d=»M556.869,30.41 C554.814,30.41 553.148,32.076 553.148,34.131 C553.148,36.186 554.814,37.852 556.869,37.852 C558.924,37.852 560.59,36.186 560.59,34.131 C560.59,32.076 558.924,30.41 556.869,30.41 M541,60.657 C535.114,60.657 530.342,55.887 530.342,50 C530.342,44.114 535.114,39.342 541,39.342 C546.887,39.342 551.658,44.114 551.658,50 C551.658,55.887 546.887,60.657 541,60.657 M541,33.886 C532.1,33.886 524.886,41.1 524.886,50 C524.886,58.899 532.1,66.113 541,66.113 C549.9,66.113 557.115,58.899 557.115,50 C557.115,41.1 549.9,33.886 541,33.886 M565.378,62.101 C565.244,65.022 564.756,66.606 564.346,67.663 C563.803,69.06 563.154,70.057 562.106,71.106 C561.058,72.155 560.06,72.803 558.662,73.347 C557.607,73.757 556.021,74.244 553.102,74.378 C549.944,74.521 548.997,74.552 541,74.552 C533.003,74.552 532.056,74.521 528.898,74.378 C525.979,74.244 524.393,73.757 523.338,73.347 C521.94,72.803 520.942,72.155 519.894,71.106 C518.846,70.057 518.197,69.06 517.654,67.663 C517.244,66.606 516.755,65.022 516.623,62.101 C516.479,58.943 516.448,57.996 516.448,50 C516.448,42.003 516.479,41.056 516.623,37.899 C516.755,34.978 517.244,33.391 517.654,32.338 C518.197,30.938 518.846,29.942 519.894,28.894 C520.942,27.846 521.94,27.196 523.338,26.654 C524.393,26.244 525.979,25.756 528.898,25.623 C532.057,25.479 533.004,25.448 541,25.448 C548.997,25.448 549.943,25.479 553.102,25.623 C556.021,25.756 557.607,26.244 558.662,26.654 C560.06,27.196 561.058,27.846 562.106,28.894 C563.154,29.942 563.803,30.938 564.346,32.338 C564.756,33.391 565.244,34.978 565.378,37.899 C565.522,41.056 565.552,42.003 565.552,50 C565.552,57.996 565.522,58.943 565.378,62.101 M570.82,37.631 C570.674,34.438 570.167,32.258 569.425,30.349 C568.659,28.377 567.633,26.702 565.965,25.035 C564.297,23.368 562.623,22.342 560.652,21.575 C558.743,20.834 556.562,20.326 553.369,20.18 C550.169,20.033 549.148,20 541,20 C532.853,20 531.831,20.033 528.631,20.18 C525.438,20.326 523.257,20.834 521.349,21.575 C519.376,22.342 517.703,23.368 516.035,25.035 C514.368,26.702 513.342,28.377 512.574,30.349 C511.834,32.258 511.326,34.438 511.181,37.631 C511.035,40.831 511,41.851 511,50 C511,58.147 511.035,59.17 511.181,62.369 C511.326,65.562 511.834,67.743 512.574,69.651 C513.342,71.625 514.368,73.296 516.035,74.965 C517.703,76.634 519.376,77.658 521.349,78.425 C523.257,79.167 525.438,79.673 528.631,79.82 C531.831,79.965 532.853,80.001 541,80.001 C549.148,80.001 550.169,79.965 553.369,79.82 C556.562,79.673 558.743,79.167 560.652,78.425 C562.623,77.658 564.297,76.634 565.965,74.965 C567.633,73.296 568.659,71.625 569.425,69.651 C570.167,67.743 570.674,65.562 570.82,62.369 C570.966,59.17 571,58.147 571,50 C571,41.851 570.966,40.831 570.82,37.631″></path></g></g></g></svg></div><div style=»padding-top: 8px;»> <div style=» color:#3897f0; font-family:Arial,sans-serif; font-size:14px; font-style:normal; font-weight:550; line-height:18px;»>Посмотреть эту публикацию в Instagram</div></div><div style=»padding: 12.5% 0;»></div> <div style=»display: flex; flex-direction: row; margin-bottom: 14px; align-items: center;»><div> <div style=»background-color: #F4F4F4; border-radius: 50%; height: 12.5px; width: 12.5px; transform: translateX(0px) translateY(7px);»></div> <div style=»background-color: #F4F4F4; height: 12.5px; transform: rotate(-45deg) translateX(3px) translateY(1px); width: 12.5px; flex-grow: 0; margin-right: 14px; margin-left: 2px;»></div> <div style=»background-color: #F4F4F4; border-radius: 50%; height: 12.5px; width: 12.5px; transform: translateX(9px) translateY(-18px);»></div></div><div style=»margin-left: 8px;»> <div style=» background-color: #F4F4F4; border-radius: 50%; flex-grow: 0; height: 20px; width: 20px;»></div> <div style=» width: 0; height: 0; border-top: 2px solid transparent; border-left: 6px solid #f4f4f4; border-bottom: 2px solid transparent; transform: translateX(16px) translateY(-4px) rotate(30deg)»></div></div><div style=»margin-left: auto;»> <div style=» width: 0px; border-top: 8px solid #F4F4F4; border-right: 8px solid transparent; transform: translateY(16px);»></div> <div style=» background-color: #F4F4F4; flex-grow: 0; height: 12px; width: 16px; transform: translateY(-4px);»></div> <div style=» width: 0; height: 0; border-top: 8px solid #F4F4F4; border-left: 8px solid transparent; transform: translateY(-4px) translateX(8px);»></div></div></div> <div style=»display: flex; flex-direction: column; flex-grow: 1; justify-content: center; margin-bottom: 24px;»> <div style=» background-color: #F4F4F4; border-radius: 4px; flex-grow: 0; height: 14px; margin-bottom: 6px; width: 224px;»></div> <div style=» background-color: #F4F4F4; border-radius: 4px; flex-grow: 0; height: 14px; width: 144px;»></div></div></a><p style=» color:#c9c8cd; font-family:Arial,sans-serif; font-size:14px; line-height:17px; margin-bottom:0; margin-top:8px; overflow:hidden; padding:8px 0 7px; text-align:center; text-overflow:ellipsis; white-space:nowrap;»><a href=»https://www.instagram.com/reel/ClnV7HVg0kI/?utm_source=ig_embed&amp;utm_campaign=loading» style=» color:#c9c8cd; font-family:Arial,sans-serif; font-size:14px; font-style:normal; font-weight:normal; line-height:17px; text-decoration:none;» target=»_blank»>Публикация от ОШ #13 г. Рудного (@__school_13__)</a></p></div></blockquote> <script async src=»//www.instagram.com/embed.js»></script>

Тарих сабағында «кеңес кезеңінде Қазақстанда полиэтникалық қоғамды қалыптастыру» 11 Ә сынып оқушылары мұғалім Сыбан Аян Арманұлының жетекшілігімен «депортация» ұғымымен танысып, кеңестік кезеңде халықтардың Қазақстанға қоныс аудару тарихымен таныса бастады.

На уроке истории «Формирование полиэтнического общества в Казахстане в советский период» ученики 11 Ә класса под руководством учителя Сыбан Аян Арманұлы познакомились с понятием «депортация», начали знакомство с историей переселения народов в Казахстан в советский период.

#school_13_biogeohist

#school_13_исследование_урока

#исследованиеурока13


9-сыныпта «тотығу-тотықсыздану реакциялары» тақырыбы бойынша химия сабағын «Сабақты зерттеу» тәсілін жүзеге асыру аясында жас маман Нажиканова Диана Әділханқызы жүргізді. Сабақта оқушылар тотығу-тотықсыздану реакцияларындағы заттардың тотығу дәрежесін анықтауға,тотығу мен тотықсыздану процестерін салыстыруға үйренді.

Урок химии в 9 Ә классе по теме «Окислительно-восстановительные реакции» в рамках реализации подхода «Исследование урока» провела молодой специалист Нажиканова Диана Адильхановна. Ученики на уроке учились определять степень окисления веществ в окислительно-восстановительных реакциях,сравнивали процессы окисления и восстановления.

#school_13_biogeohist

#school_13_исследование_урока

#исследованиеурока13


2022 жылғы 16 қараша — «білім берудегі жаңа тәсілдер: іске асыру процесі» әдістемелік семинарының тәжірибелік бөлігінің екінші күні.

«Сабақты зерттеу» — мұғалімдердің кәсібилігін дамыту тәсілі ретінде оқыту мен оқытуды жетілдіру тәсілі ретінде педагогтердің желілік өзара іс-қимылының бір түрі. Мұғалімдер сабақты зерттеу мен зерттеуді демократиялық негізде жүргізе алады, оқыту мен оқытудың сапасына әсер етеді. Бұл тәсіл мұғалімдерді біріктіруде, проблемаларды бірлесіп анықтауда, бірлесіп оқыту үшін бірлескен орта құруда, тәжірибе алмасуда және зерттеу нәтижелілігі үшін ұжымдық жауапкершілікте тиімді. «Сабақты зерттеуге» өз нәтижелерін құжаттай отырып, оқыту мен оқытуды жоспарлауды, оқытуды, бақылауды, талдауды бірлесіп жүзеге асыратын мұғалімдер тобы қатысады. Бұл әдіс тәжірибелі және бастаушы мұғалімдерді жетілдіруге көмектеседі.

16 ноября 2022 года – второй день практической части методического семинара «Новые подходы в образовании: процесс реализации».

«Исследование урока» — один из видов сетевого взаимодействия педагогов как способа совершенствования преподавания и обучения, как способа развития профессионализма учителей. Учителя могут на демократической основе проводить исследование и изучение урока, влиять на качество обучения и преподавания. Этот подход наиболее эффективен для сплочения учителей, совместного определения проблем, создания коллаборативной среды для совместного обучения, обмена опытом и коллективной ответственностью за результативность исследования. В «Исследовании урока» принимают участие группы учителей, совместно осуществляющие планирование, преподавание, наблюдение, анализ обучения и преподавания, документируя свои выводы. Этот метод помогает совершенствоваться как опытным, так и начинающим учителям.

#school_13_biogeohist

#school_13_исследование_урока

#исследованиеурока13


«Сабақты зерттеу» — мұғалімнің кәсіби шеберлігін арттырудағы қажетті тәсіл

2022 жылдың 15 қарашасында біздің мектепте «білім берудегі жаңа тәсілдер: іске асыру процесі» әдістемелік семинарының практикалық бөлімі басталды. «Биогеохист» ҚМ жас мамандары мен педагог – модераторлары оқыту мен оқытуды жетілдіруге және білім сапасын арттыруға бағытталған «сабақты зерттеу» тәсілін іске асыра бастады.

Оқу процесін ұйымдастырудың негізгі формасы сабақ болып табылады, өйткені сабақта мұғалім мен оқушының бірлескен оқу қызметі жүзеге асырылады, оқу жағдайлары арқылы оқыту жүреді. Сондықтан белгілі бір пән бойынша оқытудың тиімділігі де, сапасы да сабақтың деңгейімен, оның мазмұнды және әдістемелік толықтығымен, жайлылығымен анықталады.

Человек не может по-настоящему

усовершенствоваться, если не помогает

усовершенствоваться другим.

Диккенс Ч.

#исследованиеурока13

«Исследование урока» — необходимый подход в повышении профессионального мастерства учителя

15 ноября 2022 года в нашей школе началась практическая часть методического семинара «Новые подходы в образовании: процесс реализации». Молодые специалисты и педагоги – модераторы МО «Биогеохист» начали реализацию подхода «Исследование урока», направленного на совершенствование преподавания и обучения и повышения качества знаний.

Основной формой организации учебного процесса является урок, так как именно на уроке осуществляется совместная учебная деятельность учителя и учащегося, посредством учебных ситуаций происходит обучение. Поэтому и результативность, и качество обучения по тому или иному предмету определяется уровнем проведения урока, его содержательной и методической наполненностью, комфортностью. Педагог будет тем увереннее чувствовать себя на уроке, чем больше осмыслен урок учителем в процессе подготовки к нему, чем точнее продумана структура, уместно подобрано содержание учебного материала, целесообразно использованы методические приемы.

#school_13_biogeohist

#school_13_исследование_урока


8 Ә1 сыныпта «жасушалық және гуморальдық иммунитет» Биология сабағында оқушылар педагог Мерімхан Жазира Махсатқызымен бірге өте маңызды ұғымдармен танысты:» иммунитет»,» фагоцитоз»,» антиденелер»,» антигендер», адамның иммундық жүйесінің жұмыс істеу механизмін зерттеді.

На уроке биологии «Клеточный и гуморальный иммунитет» в 8 Ә1 классе ученики вместе с педагогом Мерімхан Жазирой Махсатқызы познакомились с очень важными понятиями: «иммунитет», «фагоцитоз», «антитела», «антигены», исследовали механизм работы иммунной системы человека. #исследованиеурока13

#school_13_biogeohist

#school_13_исследование_урока


География пәнінің мұғалімі, жас маман Дущенко Максим Васильевич «Сабақты зерттеу» тәсілін жүзеге асыру аясында 9-сыныпта «Қазақстанның климаттық ресурстары»тақырыбы бойынша география сабағын өткізді. Оқушылар сабақта еліміздің климат түзуші факторларын анықтауды үйренді

Учитель географии, молодой специалист Дущенко Максим Васильевич в рамках реализации подхода «Исследование урока» провел урок географии в 9 А классе по теме «Климатические ресурсы Казахстана». Ученики на уроке учились определять климатообразующие факторы нашей страны. #исследованиеурока13

#school_13_biogeohist

#school_13_исследование_урока


9-сыныпта «тотығу-тотықсыздану реакциялары» тақырыбы бойынша химия сабағын «Сабақты зерттеу» тәсілін жүзеге асыру аясында жас маман Утепқалиева Гүлдана Азаматқызы жүргізді. Сабақта оқушылар тотығу-тотықсыздану реакцияларындағы заттардың тотығу дәрежесін анықтауды үйренді.

Человек не может по-настоящему усовершенствоваться, если не помогает усовершенствоваться другим.

Диккенс Ч.

#исследованиеурока13

«Исследование урока» — необходимый подход в повышении профессионального мастерства учителя

15 ноября 2022 года в нашей школе началась практическая часть методического семинара «Новые подходы в образовании: процесс реализации». Молодые специалисты и педагоги – модераторы МО «Биогеохист» начали реализацию подхода «Исследование урока», направленного на совершенствование преподавания и обучения и повышения качества знаний.

Основной формой организации учебного процесса является урок, так как именно на уроке осуществляется совместная учебная деятельность учителя и учащегося, посредством учебных ситуаций происходит обучение. Поэтому и результативность, и качество обучения по тому или иному предмету определяется уровнем проведения урока, его содержательной и методической наполненностью, комфортностью. Педагог будет тем увереннее чувствовать себя на уроке, чем больше осмыслен урок учителем в процессе подготовки к нему, чем точнее продумана структура, уместно подобрано содержание учебного материала, целесообразно использованы методические приемы.

Яндекс.Метрика