Республикалық зерттеу — Оқушылардың оқу жетістіктерінің мониторингі (ООЖМ) білім беру ұйымдарынан тәуелсіз, оқыту сапасын жүйелі үздіксіз бақылаудың бір түрі болып табылады.
ООЖМ 4 және 9 сынып оқушыларының функционалдық сауаттылық деңгейін анықтауға, яғни білім мен дағдыларды қолдануға, сондай-ақ аналитикалық, логикалық ойлауды дамытуға бағытталған.
ООЖМке сапалы дайындық мақсатында жүйелі түрде 9-сынып оқушыларымен орыс тілі мен әдебиеті пәні бойынша зерттеуге дайындық бойынша белсенді жұмыс жүргізілуде. Мұғалімнің міндеті-оқушылардың ООЖМ-ке дайындыққа деген оң көзқарасын қалыптастыру; тілдің барлық бөлімдері бойынша жүйелі жұмыс жасау арқылы пән бойынша білім сапасын арттыру; орыс тілінің грамматикалық тақырыптары бойынша оқу материалын оқушылардың жадына қалпына келтіру.
Білім алушыларды ООЖМ-ке дайындаудың нәтижелі формаларының бірі-сабақ, онда мұғалім оқытудың дәстүрлі әдістері мен формаларына да, инновациялық оқытуға да сүйенеді. Мәтінмен жұмыс жасауды үйрену байқау, жіктеу, талдау және синтездеу дағдыларын қамтиды. Мәтін бойынша тапсырмаларды орындай отырып, студент өзіне таныс білім мен дағдыларды қолданады, қажет емес ақпаратты жояды, жауабын логикалық түрде құра алады, белгілі нәрсені белгісізбен немесе өмірлік тәжірибесімен байланыстырады, өз пікірін айтуға және дәлелдеуге үйренеді.
ООЖМ-ке дайындық бойынша жұмыс жоспарына сәйкес сынақ тестілері, кеңестер, әңгімелер өткізіледі. Бүгін 31.10.2023 жоспар аясында 9Ә, 9ә1 сыныптарда сынақ тестілеу өткізілді; балалар мектепке тапсырмаларды тағы бір рет тереңдету, оқу сауаттылығын дамыту үшін келді , өйткені балалар оқырманның функционалдық сауаттылығы адамның мәтінді еркін оқып, түсініп қана қоймай, мәтіннен ақпаратты пайдалану, мәтіндерді бағалай білу, олар туралы ой жүгірту және оқумен айналысу қабілетін білдіретінін анық біледі. өз мақсаттарына жету, білімі мен мүмкіндіктерін кеңейту, әлеуметтік өмірге қатысу.
Балаларға жақсы нәтижелерге қол жеткізуде табыс тілейміз!
Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Г. К. Альмухамедова